+38(095)522-80-10

Сервіс

Електродвигун виграє за багатьма прямими і непрямими параметрами:

  • простіший сервіс, менший знос гальмівних колодок через рекуперацію при гальмуванні і зменшення зносу передньої підвіски через менше навантаження на неї від невеликого і легкого електродвигуна.
  • Конструкція електромдвигуна значно простіша традиційного ДВЗ – там буквально нема чому ламатися, а значить сервіс простіший: відсутній масляний фільтр, свічки запалювання, немає дроселя, клапанів і нагару, ременя або ланцюга ГРМ, турбіни, каталізатора, регулювання фаз газорозподілу. Немає 99% деталей «групи ризику».

Електромобіль вимагає лише разового щорічного (або 10 000 км) відвідування сервісу:

  • Змінити фільтр салону
  • Перевірити двірники і колодки
  • Просканувати бортовий комп’ютер

Пройти ТО можна в мережі сервісних центрів BOSCH, які пропонують власникам DOJO повний спектр своїх послуг. СТО BOSCH оснащені найсучаснішим діагностичним обладнанням для швидкого і точного сервісу. Фахівці регулярно проходять навчання та сертифіковані DOJO, що дозволяє нам гарантувати високий рівень сервісного обслуговування.

З цією картою легко буде стежити за станом електрокара і вчасно реагувати для збільшення терміну експлуатації